Жаңалықтар

Сақтандыру дауларын қарау

2024 ж. 5 ақпан

Сақтандыру дауын шешу үшін сақтандыру омбудсманына қалай өтініш беруге болады?

«Сақтандыру омбудсманы» түсінігі

Сақтандыру омбудсманы – барлық сақтандыру шарттары жөніндегі келіспеушіліктерді реттеуді жүзеге асыратын тұлға.


Сотқа дейінгі реттеу
2024 жылдың 1 қаңтарынан бастап Сақтандыру омбудсманында дауды міндетті сотқа дейінгі реттеу келесі тәртіппен енгізілді:
1.Сотқа талап арыз берер алдында Өтініш беруші міндетті түрде Сақтандыру омбудсманына сотқа дейінгі тәртіппен жүгінеді 
2.Сақтандыру омбудсманы дауды қарайды және шешім шығарады 
3.Өтініш беруші Сақтандыру омбудсманының шешімімен танысады 
4.Егер Өтініш беруші Сақтандыру омбудсманының шешімін қабылдаса, онда Сақтандыру компаниясы 7 жұмыс күні ішінде шешімді орындайды 
5.Егер Өтініш беруші Сақтандыру омбудсманының шешімімен келіспесе, онда Өтініш беруші Сақтандыру компаниясына талап арызбен сотқа жүгінуге құқылы және дауды сотта шешеді  


Сақтандыру омбудсманының шешімі
1.Сақтандыру омбудсманының шешімін орындау. Егер Өтініш беруші Омбудсманның шешімін қабылдаса – Сақтандыру компаниясы Сақтандыру омбудсманының шешімін орындауға міндетті. Сақтандыру омбудсманының кеңсесін бақылау. ҚНА – шешімді орындамағаны үшін Сақтандыру компанияларына шаралар қолданады.
2.Егер Өтініш беруші Омбудсманның шешімімен келіспесе. Егер Өтініш беруші шешіммен келіспесе, онда ол тиісті талап қою талаптары бар Сақтандыру компаниясына талап арызбен сотқа жүгінуге құқылы. Өтініш беруші Омбудсманның шешіміне дау айтпайды, себебі келіспеген жағдайда Омбудсманның шешімі Өтініш берушіге міндетті емес. Омбудсманның шешімі – сотқа дейінгі реттеуді қадағалау туралы құжат. 
3.Егер Сақтандыру компаниясы Омбудсманның шешімімен келіспесе. Егер Сақтандыру компаниясы шешіммен келіспесе, онда Сақтандыру компаниясы шешімді орындауға міндетті және ол бұдан әрі Омбудсманның шешіміне Алматы қ. Бостандық аудандық сотына шағымдануға құқылы. 2023 жылға 3 іс.


Өтініш беру тәртібі 
1.Өтініш берер алдындағы міндетті шарт. Сақтандыру компаниясының өтініш берер алдында 3 күн бұрын Сақтандыру омбудсманына жүгіну ниеті туралы хабарлауы.  
2.Өтінішті Сақтандыру компаниясы арқылы беру. Өтініш беруші Сақтандыру компаниясының кеңсесінде Омбудсманға өтініш беруге құқылы. Сақтандыру компаниясы сақтандыру омбудсманының Кеңсесіне өтінішті қосымшаларымен бірге жіберуге міндетті.
3.Сақтандыру омбудсманының кеңсесіне тікелей өтініш беру. – Сақтандыру омбудсманының кеңсесіне мына мекен жай бойынша: Алматы қ., Рысқұлбеков көшесі, 28/7 үй ("Бай-Тал" ТК) – пошта арқылы, Сақтандыру омбудсманының кеңсесіне курьер арқылы - https://fomb.kz/ сайтындағы форманы толтыра отырып - info@fomb.kz е-майл арқылы – +7-771-990-58-27 WhatsApp нөмірі арқылы.

Сақтандыру омбудсманына компьютер (ноутбук) көмегімен немесе https://fomb.kz/ сайтындағы QR-код арқылы мобильді құрылғымен өтініш беру